איך בוחרים מחסנים לגינה?

התקשרו:

או השאירו פניה:

בנייה קלה

יש לכם חצר עם גינה בבית ואתם מעוניינים במקום אחסון לחפצים, מחסנים לגינה הם פתרון, מגוון מחסנים לגינה הוא כל כך רחב כך שקשה ממש לבחור ביניהם, ישנם מספר שלבים בבחירת מחסנים לגינה:

איך בוחרים מחסנים לגינה?

הגדרת הגודל והמטרה

ראשית חשוב להגדיר את מטרת המחסן ואת המידות הרצויות, אם לדוגמה המחסן נועד לאחסון ציוד לגינה, לאחסון מכונת כביסה או ציוד מקצועי או לעומת זאת לשמש כחדר עבודה כגון קליניקה, גודל המחסן תלוי בשטח העומד לרשותנו ומה אנו מעוניינים לאחסן בו והשימוש בו.

יש לדעת כי קיימים תקנות וחוקים בעניין מחסנים לגינה לגבי הגודל, החומר ממנו עשוי, משקל ועוד, רצוי להתעדכן לפני הרכישה כדי לא להיקלע להוצאות נוספות.

סוגי מחסנים לגינה

לפני בחירת מחסנים לגינה רצוי לדעת ממה הם עשויים, קיימים ארבעה חומרי גלם עיקריים המשמשים למחסני גינה:

  • מחסני מתכת- היתרון של מחסני גינה העשויים ממתכת הוא שהם עמידים וזולים יחסית, דורש תחזוקה מינימלית, החיסרון הוא שהם אינם מבודדים לקור וחום ולא ניתן לתלות עליהם מדפים, אין אפשרות להתקין חלונות, יותר פגיעים יחסית שכן קירות המחסן דקים. 
  • מחסני עץ- יתרונות: עמידים, מבודדים, אטומים, קל לעבוד איתם לצבוע אותם ולעצב לפי הדרישות, המראה של מחסנים לגינה מעץ מאוד אסתטי ונעים הם משתלבים עם הטבע, חסרונות: יקרים ודורשים טיפולי תחזוקה תקופתיים.
  • מחסני פלסטיק- יתרונות: עמידים, אינם דורשים טיפולי תחזוקה, חסרונות: הם יכולים לשמש רק לאחסון, הם מגיעים בצורות ובגדלים קבועים שאינם ניתנים לשינוי.
  • מחסני פי.וי.סי- יתרונות: עמידים בפני מזג אוויר קיצוני, מבודדים, מינימום תחזוקה, חסרון: יקרים יחסית למחסנים לגינה אחרים. 
 

המיקום המומלץ למחסן לגינה

חשוב לבדוק אם יש מקום מוכן בגינה בגודל המתאים, האם השטח מוכן, יתכן ויש במקום אדמה או דשא יש לקחת בחשבון הוצאות על הכנת המשטח או לבחור דגם מחסן  המתאים למשטח הקיים בגינה, משטח טוב יכול להיות עשוי מביטון מרצפות, פרקט או עץ.

מיקום המחסן תלוי בשימוש שלו אם מתכוונים להשתמש בו לעיתים קרובות מומלץ למקם אותו קרוב לבית ולדאוג לשביל מרוצף ונוח, רצוי לחשוב על האסתטיקה של המחסן שיתאים למראה כללי של הגינה והבית, מומלץ אם אפשר למקם מחסנים לגינה במקומות מוצלים שכן רובם נוטים להתחמם מאוד בקיץ. 

בבחירת המיקום של מחסנים לגינה יש להתחשב בכניסת אור למחסן ובתאורה אם זה כניסת אור מבדלת או מהחלון, ישנם מחסנים עם פסי אור בגג לכניסת אור, ניתן להתקין תאורת לד סולרית שאינה קשורה למערכת החשמל אלא משתמשת באנרגיית השמש לצבירת אנרגיה ולתאורה בלילה. 

מאמר זה נכתב באדיבות אתר https://www.aluminumplus.co.il/ 

מעוניינים בבניה קלה? פנו אלינו עוד היום.

השאירו פניה

צרו עמנו קשר

פרגולות אלומיניום

שירותי החברה

תוספת חדר
Call Now Button